TESLİMAT KOŞULLARI
- Siparişiniz; onaylandıktan sonraki "3" iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde talep ettiğiniz adrese gönderilmek üzere kargo firmasına teslim edilmektedir.
*Teslimat adresinin uzaklığına göre teslimat süresi uzayabilir (1-4 iş günü).
- Grev, lokavt, doğal afetler, ayaklanma, halk hareketleri, nükleer risk ve tehlike, savaş, istila, ihtilal, iç savaş, sabotaj deprem ve yangın gibi olağanüstü durumlarda; resmi ve idari tatil günlerinde ve alıcıdan kaynaklanan (adreste bulunmama, teslim alacak yetkilinin olmaması, alıcının adresten taşınmış olması, vb.) durumlarda teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.
- Siparişiniz kargoya verildiğinde takip süreci başlayacaktır. Siparişinizi takip etmek için gerekli kargo takip numarasına ‘’Hesabım’’ menüsü başlığı altındaki "Siparişlerim" kısmında ilgili siparişinize tıklayarak ulaşabilirsiniz.
- Siparişinizi resimli bir kimlik ibraz ederek, imza karşılığı kargo görevlisinden teslim alabilirsiniz.
- Lütfen ürününüzü teslim alırken kargo kutusunu açınız; içeriğinin tam ve hasarsız olduğundan emin olunuz. Herhangi bir aksilik durumunda kargo görevlisine tutanak tutturarak ürünü geri gönderebilirsiniz.
- İhtiyaç halinde "0536 356 06 11 " numaralı Müşteri Hizmetleri’mizden destek alabilirsiniz. Teslimat sırasında bizzat adreste bulunmamanız halinde, siparişiniz teslimat adresinde bulunan kişiye, resimli kimliği kontrol edilip imzası alındıktan sonra teslim edilmektedir.
- Teslimat anında adreste kimsenin bulunmaması durumunda ise, kargo şirketi görevlisi size bir haber notu bırakacaktır. 2 gün içinde kargo firmasının Müşteri Hizmetleri’ni arayıp siparişinizi teslim alabileceğiniz saat dilimini bildirdikten sonra teslimat gerçekleştirilecektir.
- Sipariş verdikten sonra teslim alacak kişi değiştirilememektedir.
- Adrese teslimatta kargolar bulunduğunuz bölgeye bağlı olarak "Yurtiçi Kargo, HepsiJet veya Aras Kargo" aracılığıyla ile sizlere teslim edilmektedir.
- Teslimatınızın doğru ve kolay yapılabilmesi için adres bilgilerinizi (adres, sokak, mahalle, cadde) eksiksiz doldurmanız gerekmektedir.
- Tarafımızdan kaynaklanan bir aksilik olması halinde ise size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir. Bu yüzden üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir.
NOT:
www.lines.com.tr online e-ticaret sitesidir. Aynı anda birden çok kullanıcıya alışveriş yapma imkânı tanır. Nadiren de olsa tüketicinin aynı ürünü alması söz konusudur ve ürün stoklarda tükenmektedir.
Bu durumda;
Ödemesini internet üzerinden yaptınız ürün eğer stoklarımızda kalmamış ise en az 4 (Dört) en fazla 30 (otuz) gün bekleme süresi vardır. Ürün bu tarihleri arasında tüketiciye verilemez ise yaptığı ödeme kendisine iade edilir.
Adres değişikliği taleplerinizi “0536 356 06 11" numaralı ücretsiz destek hattımızdan, bilgi@lines.com.tr adresine mail atarak veya "Hesabım" menüsü başlığı altındaki "Mesajlar" bölümünden iletebilirsiniz.